avatar Ten blog rowerowy prowadzi mdudi z miasteczka Golkowice. Mam przejechane 77046.90 kilometrów w tym 165.50 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 17.16 km/h i się wcale nie chwalę.

2024:
2009:
2008:
2007:

Wykres roczny blog rowerowy mdudi.bikestats.pl

• Sprzęt Ghost AMR

Zamagurze

Sobota, 12 października 2013 · dodano: 16.10.2013 | Komentarze 0

Warczące Szprychy obchodziły 10-lecie i nie wypadało nie być :). Startujemy z naszej bazy z Murzasichla i atakujemy niebieskim szlakiem do Kacwina. Po drodze można obserwować kolory pięknej jesieni :). Czasami butujemy, czasami też przejeżdżamy szlak, ale tragedii nie ma ;). Do Kacwina jednak wszyscy nie dojeżdżamy - Karolina z bolącym biodrem po upadku i Sara zawracają. W Niedzicy lądujemy na pizzy, skąd zółtym szlakiem jedziemy w stronę Łapszanki. Czuć obiad na podjeździe, a do tego zatoki coraz bardziej dają o sobie znać. Z Jurgowa odbijamy na Brzegi, gdzie jest konkretny podjazd asfaltem. Więkoszść z nas na górze odpuszcza i krótszą trasą wraca do bazy.
Tatry na horyzoncie © mdudi

Jesień © mdudi

Pieniny gdzieś tam majaczą © mdudi