avatar Ten blog rowerowy prowadzi mdudi z miasteczka Golkowice. Mam przejechane 77046.90 kilometrów w tym 165.50 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 17.16 km/h i się wcale nie chwalę.

2024:
2009:
2008:
2007:

Wykres roczny blog rowerowy mdudi.bikestats.pl

Pierwsza setka w sezonie

Niedziela, 13 lipca 2008 · dodano: 13.07.2008 | Komentarze 4

Pierwsza setka w sezonie :)
Bez czasu, bo mi licznik szalał. Ale od początku :). Wyjazd za sprawą forum bikeholicy.pl. Rano wstałam i stwierdziłam, że chodnik suchy, więc będzie dobrze :), jednak nim dojechałam do Krakowa to rower był usyfiony, ja mokra i brudna, a łańcuch chrobochał głośno, nawet się zastanawiałam czy napęd wytrzyma i czy się nie wycofać z wyjazdu, na szczęście optymizm zwyciężył :). Do Czernichowa na prom dotarliśmy szybko, bo i płasko było :). Póżniej przełęcz Zapusta, która przypomniała mi, że nie jeżdźiłam dwa tygodnie. Ze Stanisławowa Górnego dłuuugi zjazd :),a później płasko do Skawiny na dobre lody :). Tam zastanawiałam sie czy nie odbić juz do domu, bo blisko miałam, ale spojarzałam na licznik i stiwerdziłam, że w takim wypadku nie osiągne setki. Pojechałam więc dalej z chłopakami przez Tyniec do Krakowa, a później juz do domku. Wyjazd jak najbardziej udany, fajne tempo, którego trzymała się cała grupa :).
Zdjęcia będą jak je zdobędę :P.
Golkowice-Borek Fałęcki-Błonia-Piekary-Czernichów-Brzeźnica-Stanisław Górny-Leńcze-Wola Radziszowska-Skawina-Tyniec-Borek Fałecki- Golkowcie