avatar Ten blog rowerowy prowadzi mdudi z miasteczka Golkowice. Mam przejechane 77046.90 kilometrów w tym 165.50 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 17.16 km/h i się wcale nie chwalę.

2024:
2009:
2008:
2007:

Wykres roczny blog rowerowy mdudi.bikestats.pl

Gruba jazda w Beskidzie Śląskim

Niedziela, 7 lutego 2016 · dodano: 08.02.2016 | Komentarze 3

Znajomi rzucili pomysł, żeby spróbować jazdy na Fatbiku, żeby było jeszcze fajniej wyjazd miał odbyć się w Beskidzie Śląskim. Rowery dostarczyli nam i towarzyszyli podczas całej wycieczki: Fat Bike Przygoda Wycieczkę rozpoczynamy w Szczyrku, gdzie połowę trasy na Skrzyczne pokonujemy wyciągiem - wioząc ze sobą rower na krzesełku nie jest opuszczana blokada, jak sobie dodać do tego jeszcze silny wiatr, to człowiek tylko myślał żeby nie spaść ;). Reszta trasy na Skrzyczne to trochę jazdy, trochę pchania i walki z lodem ukrytym pod śniegiem. Pierwsze wrażenia na zjeździe, to gdzie jest amortyzator ;) - oj, było czuć jak ręce pracują. Warunki bardzo fajne, pomimo wiatru. Pod koniec był tylko moment z ukrytym lodem, ale obyło się bez gleby.