avatar Ten blog rowerowy prowadzi mdudi z miasteczka Golkowice. Mam przejechane 77046.90 kilometrów w tym 165.50 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 17.16 km/h i się wcale nie chwalę.

2024:
2009:
2008:
2007:

Wykres roczny blog rowerowy mdudi.bikestats.pl

• Sprzęt Ghost AMR

Kopytko - mission accomplished

Niedziela, 27 czerwca 2010 · dodano: 27.06.2010 | Komentarze 7

Nic mi się dzisiaj nie chciało, dopiero o 16 zebrałam się na rower. Celem było dotarcie w końcu do Skały kopytko, pierwszy raz okazał się porażką. Tradycyjnie jak najwięcej chaszczy po drodze :). Do lasu Świątnikach wjechałam inną drogą i kierując się wzdłuż rzeki, dotarłam do Kopytka. Po drodze dużo przeszkód - zwalone drzewa, czy też wielokrotnie strumyk do pokonania. Okazało się, że do Kopytka można szybko dotrzeć od strony Sieprawia. Jeden cel zrealizowany, więc zdecydowałam z Sieprawia uderzyć czarnym szlakiem. Na początku trochę asfaltu, później przyjemna droga wzdłuż rzeki Sieprawki, asfalto-szutry i wjazd do lasu. Tu oznaczenie trochę mylące, niestety szlak prowadzi przez strumyk, co po ostatnim opadach było konketną przeszkodą, bo bagienko się zrobiło i nijak było je ominąć. W połowie szlaku musiałam ewakuować się na asfalt i porzucić myśl przejechania go dzisiaj całego. Powrót przez las w Ochojnie i inne chaszcze ;).

Ghost w lesie © mdudi

Kopytko © mdudi

Skała Kopytko w Świątnikach Górnych-Sieprawiu © mdudi

Las, przy Kopytku © mdudi

Me © mdudi

Profesjonalny mapnik :] © mdudi
Kategoria <50

tatanka... | 12:19 środa, 30 czerwca 2010 | linkuj ...eee ale u mnie wszystkie linki biegną dołem...wiec sie chyba nie uda?...ale swoja drogą, tak czy owak dzierżę z dumą i radością tytuł imbecyla technicznego...no ok - może bez tej dumy...
pozdro!:D
mdudi
| 08:38 wtorek, 29 czerwca 2010 | linkuj Do tego potrzeba niebywałych zdolności majsterkowicza i tytuł inżyniera bez wątpienia się przydaje ;).
tatanka | 08:37 wtorek, 29 czerwca 2010 | linkuj no tak, po jednym rzucie oka na rower juz wiem że u mnie sie nie uda...;)
tatanka | 08:33 wtorek, 29 czerwca 2010 | linkuj kurcze, tez sobie zrobie taki mapnik...:)
vanhelsing
| 21:53 poniedziałek, 28 czerwca 2010 | linkuj Ooo właśnie, tutaj byłem ! Super pomysł, nie ważne do końca czyj, ale od kogo podpatrzony :P
mdudi
| 11:45 poniedziałek, 28 czerwca 2010 | linkuj Też o tym nie wiedziałam, dopóki jakiś raz nie zatrzymałam się przy mapie w Świątnikach i Kopytko mnie zaczęło nurtować swoim istnieniem ;).
slawek | 11:07 poniedziałek, 28 czerwca 2010 | linkuj nawet nie wiedziałem że tak blisko mamy takie ciekawostki :)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa wator