avatar Ten blog rowerowy prowadzi mdudi z miasteczka Golkowice. Mam przejechane 77046.90 kilometrów w tym 165.50 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 17.16 km/h i się wcale nie chwalę.

2024:
2009:
2008:
2007:

Wykres roczny blog rowerowy mdudi.bikestats.pl

• Sprzęt Centurion Backfire 300

Na zlot - dzień 2

Wtorek, 14 maja 2013 · dodano: 24.05.2013 | Komentarze 0

Rano wstajemy chyba po 5, chociaż pobudka była przewidziana na 6 – odkrywamy, że Janusz nie da nam pospać na tym wyjeździe. Ruszamy na śniadanie do Biedronki. Następnie jedziemy prostą, płaską drogą w stronę granicy, do tego z wiatrem w twarz. Samobójstwo psychiczne ;). Dlatego skręcamy w boczną drogą i trafiamy też na pierwsze piachy. Poza tym jest okazja do spotkania z miejscowymi :). W Terespolu zatrzymujemy się (już tradycyjnie ;)) pod Biedronką, widać wiele samochodów na blachach białoruskich. Podobno mamy szczęście, bo dzisiaj jest święto na Białorusi i mało ich jest w Biedronce. Ruch na drogach jest tak mały, że na rondzie jedziemy pod prąd ;). Żubra po raz ostatni łapie gumę – owijamy obręcz taśmą izolacyjną i jest spokój :]. W Gnojnie dowiadujemy się, że prom przez Bug nie pływa, bo wody za dużo. Musimy więc nadłożyć trochę kilometrów, aby dojechać do mostu. Dzięki objazdowi trafiamy do Grabarki. Poszukiwania noclegu chwile trwały, ale trafiamy znowu do dobrych ludzi :). Mamy dostęp do ciepłej wody i miednicy ;).

Rekord, a do tego z sakwami:)
Można myśleć o 200km :).

Nowe gminy[15]:
Wisznice,Sosnówka,Tuczna,Piszczac,Kodeń,Terespol - obszar wiejski,Terespol – miasto,Rokitno,Janów Podlaski, Konstantynów,Sarnaki,Siematycze -miasto,Siematycze -obszar wiejski,Mielnik,Nurzec-Stacja

Śniadanie pod Biedronką

by van

Słowo dziadka kiedy go mijaliśmy: "Co to za administracyja jedzie"?