avatar Ten blog rowerowy prowadzi mdudi z miasteczka Golkowice. Mam przejechane 77046.90 kilometrów w tym 165.50 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 17.16 km/h i się wcale nie chwalę.

2024:
2009:
2008:
2007:

Wykres roczny blog rowerowy mdudi.bikestats.pl

• Sprzęt Centurion Backfire 300

Pogórzami II

Piątek, 27 maja 2016 · dodano: 12.06.2016 | Komentarze 0

W drugim dniu skierowaliśmy się w stronę Arłamowa, oczywiście chcieliśmy zobaczyć miejsce internowania Lecha Wałęsy, a nie miejsce pobytu naszej reprezentacji ;) (o tym fakcie dowiedziałam się od lokalsów pod sklepem dzień wcześniej). Piłkarzy nigdzie nie było, więc wróciliśmy do rowerowania. Za Kwaszeniną łapie nas jedyny deszcz na tym wyjeździe, na szczęście były zadaszone ławki ze stolikami, gdzie mogliśmy go spokojnie przeczekać. Przebijamy się przez Góry Słonne (przełęcz 610 m n.p.m.) i wjeżdżamy do Ropienki - pierwsza “ropna” miejscowość na naszej trasie. Następnie w dół rzeki Borsukowiec i Tyrawka dojeżdżamy do Mrzygłodu, gdzie nieopatrznie pozwalamy magfie spojrzeć na mapę. Wynajduję fajnie wyglądającą białą drogę do Raczkowej. W rzeczywistości okazuję się, że droga na gpsie i realu kończy się, a nam zostaje pchanie rowerów do istniejącej drogi. Nocleg mamy wyborny - na specjalnie dla nas skoszonej łące ;).